Op ons trackrecord:
- Utrecht Science Park Marathon
- Almere City Run
- Randstad Power Run
- Merwede Duo Run
- Santa Run Houten
Waar zijn wij scherp in en regelen we voor u ……. gebaseerd op de ervaring van de organisatie van oa. bovenstaande evenementen.
We bepalen samen de koers en vervolgens schrijven we een routeplan. Op basis van die twee essentiële onderdelen nemen we de eindverantwoordelijkheid op ons voor de volledige operationele organisatie, de uitvoering en het verloop van de genoemde evenementen.
Hieronder vallen uiteraard de volledige en zeer gedetailleerde draaiboeken en veiligheidsplannen. Deze worden tijdens de voorbereiding bijgewerkt en regelen we alle vergunningen.
Bij hardloopevenementen zijn er heel specifieke activiteiten die nodig zijn, daarbij denken we aan snelle verzorgingsposten, waarbij de loper snel iets “in handen” krijgt en door kan. Uiteraard hebben we dit volledig in handen en weten we als geen ander hoe essentieel deze specifieke eisen zijn.
We weten dat de start heel belangrijk is, altijd al, maar helemaal als er professionele lopers mee lopen. Om die reden hebben we door de jaren heen een speciale startstraat ontwikkeld, met specifieke vakken voor de verschillende lopers. Daarnaast is de bebording van een hardloopevenement enorm belangrijk, zodat we o.a. om de kilometer een routebord hangen.
Als er professionele lopers, topatleten deelnemen of als er VIP gasten en ambassadeurs aanwezig zijn, zorgen we voor een speciale ontvangst voor hen en begeleiden we hen tot aan de start en zijn bij de finish als ze daar aankomen. Een mooie gebaar, maar wel met een down to earth focus.
Het mooie van hardloopevenementen organiseren is het parcour heel afwisselend kan zijn, gebaseerd op snelheid of afwisseling stad en natuur en door het op andere locaties of steden te organiseren. Maar ook eventueel bijzondere hardloopevenementen, zoals de Santa Run kunnen we organiseren, met net die extra bijzondere sfeer.
Tot slot willen we nog met u delen dat we alle inkoop van materialen (onder meer van medailles, kleding, hekken tot plaskruizen) regelen, we onderhandelen met leveranciers voor de beste prijs en correcte en op tijd leveringen volgens afspraak, binnen de vastgestelde budgetten.
We staan garant voor een professionele samenwerking met iedereen die betrokken is bij de organisatie (leveranciers, gemeenten, plaatselijke overheden en veiligheidsdiensten, vrijwilligers, deelnemers, verenigingen,..).
Naast het genoemde routeplan verzorgen we social media omtrent de evenementen in samenwerking met fotografen, webdesigners, pers en vrijwilligers. Ook briefen we en sturen we medewerkers, ingehuurde professionals, vrijwilligers en betrokken sportclubs voor- tijdens- en na de evenementen aan.
Met al het bovenstaande varen we Scherp aan de Wind af op de door u gekozen evenement, uitvoering, ondersteuning en eindbestemming.